• Stanisław_Miłosz
    05.12.2013 15:37
    Kolejna, tym razem już kosmiczna, czarna dziura w której bez wieści ginąć będą pieniądze podatników?
  • Michał
    05.12.2013 16:19
    I ten pomysł w pełni popieram. Jak widać dla jakiegoś wspólnego dobra politycy różnych opcji potrafią działać razem. Komuś może wydawać się zbędne istnienie Polskiej Agencji Kosmicznej ale prawda jest taka, że jest ona nam potrzebna... bo to prestiż, dostęp do nowych technologii (np. satelitarnych) i przyszłość. Nie mówię by wydawać nie wiadomo ile na ten cel - bez przesady. Wiadomo, że są ważniejsze potrzeby w społeczeństwie. Jestem jedynie przeciwny nazywaniu tego czymś bezsensownym czy zbędnym. Każdy rozwijający się kraj ma lub prędzej czy później będzie mieć swoją agencję kosmiczną. Kosmos to biznes (a za nim nowe miejsca pracy i progres w dobrym znaczeniu tego słowa) przyszłość i należy w nią inwestować. Kiedyś ludzkość będzie musiała opuścić jej kolebkę, bo jak mawiał Ciołkowski żadne dziecko nie zostaje w kołysce na zawsze.
    • Stanisław_Miłosz
      05.12.2013 23:34
      Tja, jasne, ten PRESTIGE jest najważniejszy:

      siedziba, gabinety, fotele, autka, stronka, sekretarki i inne kancelisty, sympozja na kanarkach, diety, i tak dalej i tak dalej. Ileż to się gąb wyżywi na tym kosmicznym przekręcie! Swoich gąb.
      A i potargować się o obsadę można. Uhonorować "zasłużonych". Same profity.

      A potem się dziwimy, że administracja się rozrasta, a tanie państwo jest coraz tańsze. Jakby tej "koordynacji" nie można było przypisać już istniejącemu "ciału".

      Prestigitatorzy króliczki z kapelusza wyciągają, a publika japy rozdziawia. Oto Polska właśnie.
  • jkhg
    08.12.2013 17:43
    Może Polska by opracowała swoją własną rakietę do wynoszenia nanosatelitów na orbitę, np na paliwo stałe, zamiast opłacać Rosjan czy Chińczyków.
  • x9Trln2pA7DS
    13.11.2015 18:44
    "engagement rate" miło że w końcu m wi sie o tym głośno. Powiem tak, browary są botgae i stać je aby 0,0 01% swoich przychod w przeznaczyć na zabawę w social mediach. A jeśli browar jest regionalny i sam zesp ł pracownik w potrafi tworzyć ciekawą treść to już w og le super. Pytanie jest czy warto topić kasę w reklamę na fb i rożnej maści honoraria agencji social mediach ?! Mi np. fb się już powoli nudzi. Używam go jedynie jako RSS czyli strony m.in. mediafun da linka na swoim profilu do arta i jak mam ochotę to wchodzę (czasem mediafun leje wodę wiec nie każdy Jego art czytam). Ale angażowanie się w pisanie na tablicach marek uważam na strate czasu. Po co i na co ? Inne dobra sprawa to firmy wydają x tys złotych na obsługę fan page a nie wydają nic na gadżety dla swoich fan w. Wiec za lanie wody płacą a za lubienie danej marki albo bycie aktywnym na jej stronie już nie.
Dyskusja zakończona.
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg