Badania puszkowanych łososi pomogły ocenić zmiany stanu mórz w ciągu 40 lat
A potem zdziwienie że coraz częściej pojawiają się zdrowotne problemy.
Splątane znaczy jakoś połączone niezależnie od dzielącej je odległości.
Badacze kolejny raz obalili wyniki uzyskane pod koniec lat 80. metodą radiowęglową.
Plamy krwi na Całunie zachowują czerwoną barwę. Naukowcy podjęli próbę wyjaśnienia tego fenomenu.
VUB wskazuje, że samochody elektryczne w krajach nawet z najbardziej emisyjnym sektorem energetycznym (jako lidera wskazuje się Polskę), emitują mniej CO2 niż samochody z napędem diesla, dla których przyjęto średnią emisję ponad 200 gram CO2/km.
W przypadku Polski – wskazanej w raporcie jako europejski lider w emisjach CO2 w elektroenergetyce (650 g CO2/kWh) – samochody elektryczne mają „emitować” o 25 proc. mniej CO2 (ok. 160 g CO2/km), co jest efektem ładowania energią produkowaną przez nasze elektrownie. W przypadku kolejnych na liście liderów w emisyjności – Niemiec, Holandii, Włoch i Hiszpanii – średnia „emisyjność” elektryków mieści się między 80-120 g CO2/km"
źródło: red. gramwzielone.pl
Co mówicie? Bez sensu i nielogicznie? Owszem tak , ale za to … SYSTEM działa!
A co najważniejsze: Pani Mosbacher i inni zagraniczni mocodawcy nie zabraniają , bo nie ma w tym żadnej dla nich konkurencji.
Same plusy dodatnie!