• saherb
    16.07.2013 08:57
    Dziwne, że odkrywane są planety krążące wokół innych gwiazd, a nie znamy jeszcze wszystkiego o naszym Układzie Słonecznym. Mamy tu do czynienia jednocześnie z nowym odkryciem i zarazem z pewną kompromitacją.
    • Tomek
      16.07.2013 11:06
      A jak nazwiesz odkrywanie nowych gatunków roślin i zwierząt? Ja osobiście mógłbym mieć problem ze znalezieniem niektórych części odzieży, gdyby nie moja żona ;)
    • komentarz
      16.07.2013 11:38
      @saherb, przynajmniej byś się zastanowił o czym piszesz, bo mogę wnioskować, że masz b. ograniczoną wiedzę z wielu dziedzin, nawet ta popularną.
      Odkrywanie jest najważniejszą cechą nauki, i tego odkrywania nie ma końca. Wystarczy spojrzeć 100 lat wstecz, gdy nauka nie odkryła i nie stworzyła wielu rzeczy potrzebnych człowiekowi.
      Więc nie parskaj @saherb, przyjmij do wiadomości, to co podaje prasa naukowa. Również polecam Ci oglądanie programów popularno-naukowych, i czytanie książek o tej tematyce.
      • saherb
        16.07.2013 21:08
        Tak się akurat składa, że astronomia to jedna z dziedzin, którymi się pasjonuję od dawna i zawsze mnie interesują nowinki, które podają różne źródła. Oglądam też programy popularnonaukowe w telewizji.
Dyskusja zakończona.