Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego | Od najstarszego do najnowszego »
Wyszukujesz w serwisie nauka.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Ludzie powoli rezygnują z aktywności na portalach społecznościowych. Zdaniem ekspertów zaczyna się moda na niekorzystanie z tych serwisów.
16 proc. polskich internautów, czyli ponad 4 mln osób, przejawia objawy tzw. syndromu FOMO - czyli lęku przed odłączeniem od Internetu i mediów społecznościowych - wynika z badania, którego wyniki przedstawiono we wtorek w Warszawie.
Przygotowujemy koordynację opieki prenatalnej - zapowiada w wywiadzie dla piątkowego "Naszego Dziennika" minister zdrowia Łukasz Szumowski. Pytany o możliwość wprowadzenia do ustawy o zawodzie farmaceuty klauzuli sumienia powiedział, że głosy w tej sprawie są podzielone.
Doradca prezydenta Rosji ds. internetu German Klimenko ocenił, że jego kraj jest gotowy technicznie do odłączenia się od globalnej sieci; proces jednak nie będzie łatwy - podał w poniedziałek dziennik "Moskowskij Komsomolec".
Dezinformacja to nie tylko propaganda ideologiczna bądź polityczna, ale coraz częściej działania skierowane na powodowanie strat wizerunkowych bądź finansowych w firmach bądź organizacjach - wskazują opublikowane w piątek badania firmy Digital Shadows.
Podczas zakończonego w czwartek w Arabii Saudyjskiej forum "Future Investment Initiative" przedsiębiorcy, wizjonerzy i innowatorzy mogli wysłuchać Sophii, robota humanoidalnego. Jej wystąpienie było tak udane, że przyznano jej obywatelstwo tego kraju.
Reklamy wyświetlane w internecie rozpraszają uwagę odbiorców, a to przekłada się na wzbudzenie negatywnych emocji, których przyczyną są właśnie reklamy - wykazali polscy naukowcy.
A może media są takie jak ich odbiorcy?
Coraz częściej naruszanie praw autorskich w internecie np. przez pirackie serwisy filmowe, wiąże się z praniem brudnych pieniędzy przez fikcyjne spółki - mówił Jarosław Mojsiejuk prezes Stowarzyszenia Sygnał podczas środowego Copycamp w Warszawie.
Amerykańskie nastolatki w wieku 13-18 lat spędzają średnio 6 godz. 40 minut dziennie wpatrzone czy to w monitor komputera, czy też ekran telewizora, tabletu, telefonu albo podobnego urządzenia - wynika z opublikowanego ostatnio raportu.