Niewiele wiadomo na temat „dziecko a COVID-19”. I niewiele będzie wiadomo, dopóki kraje, które w tych dniach otwierają ponownie placówki oświatowe, nie przeprowadzą badań nad skutkami swych decyzji.
W połowie kwietnia naukę w szkołach dzieci do lat 11 przywróciła Dania. W Niemczech do szkół poszły dzieci starsze. Francja rozpoczęła powolny proces otwierania szkół 11 maja, w zależności od tego, w której strefie częstości zakażeń COVID-19: czerwonej, żółtej czy zielonej, znajduje się gmina. 11 maja otwarcie szkół zaplanowały także Holandia i kanadyjski Quebec. Wszędzie z obostrzeniami higienicznymi i zmniejszoną liczebnością grup oraz godzin edukacyjnych. Wielka niewiadoma.
Dostępne jest 17% treści. Chcesz więcej?
Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
aktualna ocena | |
głosujących | |
Ocena |
bardzo słabe |
słabe |
średnie |
dobre |
super |
W ciągu miesięcy całkowicie się rozkłada, nie tworząc nawet mikrocząstek.
Badacze kolejny raz obalili wyniki uzyskane pod koniec lat 80. metodą radiowęglową.
Plamy krwi na Całunie zachowują czerwoną barwę. Naukowcy podjęli próbę wyjaśnienia tego fenomenu.