 Wydawca: Znak
										
				
				Wydawca: Znak		
							Wybierz się z nami na wyprawę w głąb umysłów twórców firmy Google.
	Czego mogą nas nauczyć Larry Page i Sergey Brin?
	Google to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek świata. W ciągu ledwie kilku lat stała się równie rozpoznawalna i ważna, co Coca Cola czy Microsoft. Jak udało się tego dokonać?
Richard L. Brandt zrobił wszystko, aby odkryć sekret dwóch facetów, którzy zmienili oblicze Internetu oraz nadali nowe znaczenie słowu „szukać”.
Wydawnictwo Znak ufundowało dla Państwa 3 egz. niniejszej publikacji. Do każdego z nich dołączyliśmy także książkę-niespodziankę. Tym razem nagrody - w naszym konkursie, w którym pytaliśmy o rok 1998 - otrzymują:
Łukasz Zieliński z Sochaczewa, Władysław Skraba z Sosnowca, Mateusz Grzesiak z Krakowa
	 
Gratulujemy, nagrody prześlemy pocztą.
		
			aktualna ocena |   |
			głosujących |   |
		
		
			 Ocena |
			bardzo słabe |
			słabe |
			średnie |
			dobre |
			super |
 Ocena |
			bardzo słabe |
			słabe |
			średnie |
			dobre |
			super |
		
	
 
						
					
				 
						
					
				głównymi winowajcami są media społecznościowe, jak również zjawisko nękania w internecie.
 
						
					
				 
						
					
				Osoby używające obu tych używek częściej zgłaszają nasilone objawy depresji i lęku.
 
						
					
				 
						
					
				Innym z zagrożeń jest zagospodarowanie emocji dla zysku z wykorzystaniem AI.
 
						
					
				"Czerpiemy inspirację z projektów natury i przekładamy je na technologię".
 
						
					
				 
						
					
				Kurczaka w kawałkach, o teksturze mięsa, można hodować w laboratorium
 
						
					
				Nie było potrzeby dodatkowego elektrycznego zasilania ze strony błyskawic.